Pagina's

woensdag 19 oktober 2016

Mixed media scrap

Hoi allemaal,

Fijn jullie hier weer 'te zien' en bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost.

Op Facebook heb ik een groep waar iedereen zijn creaties laat zien. Nu geef ik daar een online workshop. Dat betekend dat we op een afgesproken dag en tijdstip stap voor stap hetzelfde maken aan de hand van mijn tekst en foto's. We maken een basis achtergrond met mixed media materialen. Hierna maken de leden het zelf af in hun eigen stijl. En vandaag heb ik mijn voorbeeld gemaakt.

Lijkt het je ook leuk om daaraan mee te doen of gewoon om lid te zijn van de groep, neem dan een kijkje https://www.facebook.com/groups/1396777087312399/ bij evenementen vind je de workshop.

Dit is het resultaat, maar de deelnemers kiezen natuurlijk hun eigen kleuren en werken het af op hun manier.



Lieve groetjes Maartje

3 opmerkingen: