Pagina's

zaterdag 9 april 2016

Vogelhuisje

Hallo allemaal,

Leuk jullie hier weer 'te zien'! En bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige blogbericht. Ik heb er van genoten om ze te lezen!
Welkom Christa als nieuwe volger van mijn blog. Leuk dat je mijn blog wilt volgen en ik hoop je te kunnen inspireren met mijn creaties.

Nou het was me een druk weekje en in de vrije uurtjes dat ik aan de slag kon gaan met de hobby was de inspiratie ver te zoeken. Ach er zijn weleens van die dagen, gelukkig komen ze maar weinig voor. Want meestal zit mijn hoofd vol ideetjes om te doen. 

Net zoals vandaag.... het mdf vogelhuisje. Hoe leuk is het om er een hobbypakketje van te maken!! Het resultaat is het voorbeeld en het pakketje is verkrijgbaar in de webwinkel of per email. 
Voor maar € 3,95 maak je er al één en dit is inclusief materiaal. 
Tip: Je kunt het vogelhuisje natuurlijk ook als mal gebruiken voor je kaarten ;)

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


Lieve groetjes Maartje

4 opmerkingen: