Pagina's

zondag 20 december 2015

Christmas tags

Hallo allemaal,

Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers. Leuk dat jullie mijn blog volgen en ik hoop jullie te kunnen inspireren met mijn creaties.
Dank allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost! Ik heb ze met veel plezier gelezen.

Vandaag laat ik twee tags zien die ik onlangs gemaakt had. Ik kwam kerstkaarten tekort en had nog deze leuke tags van mdf hout liggen. Ze zijn maar 3 mm dik dus niet zo zwaar. Ze konden met één december zegel de deur uit.
Om ze te pimpen heb ik de winter memories lijn van Studio Light gebruikt. Bij deze stansvellen passen de plaatjes zo mooi bij elkaar. Je kunt er dan ook prachtige winterse kaarten mee maken.

 

Alle materialen zijn verkrijgbaar in mijn winkel www.ArtCardsbyMaartje.nl

Lieve groet Maartje

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tags Maartje.
    Mooi materiaal heb je gebruikt.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende tags heb je gemaakt Maartje.
    Een mdf-tag is toch een hele verrassing voor de ontvanger....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn bijzonder mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi deze tags het past allemaal zo mooi bij elkaar groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige labels , Maartje
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo wat ene prachtige tags
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen