Pagina's

woensdag 14 oktober 2015

Pocket letter

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer even langskomen! Vandaag heb ik een pocket letter gemaakt. 
De achtergrond is gemaakt van een mask en verfspray, hiervoor heb ik een vel wit karton genomen, de mask er een paar keer opgelegd en gesprayd.


Daarna heb ik met de Atc/pocket stans van Crealies de negen kaartjes uitgestanst.... Een mooie basis!
De plaatjes zijn van Studio light uit de serie winter memories, ik vind het zulke mooie plaatjes!
Verder nog wat leuke stansjes van Marianne design en Crealies gebruikt om het geheel af te maken. Met lint heb ik de gaatjes van de plastic hoes een beetje weggewerkt.



Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost. Ik geniet er van om jullie reacties te lezen!

Lieve groet Maartje


5 opmerkingen:

  1. Wow Maartje super mooi ... De achtergrond heb je ook weer schitterend gemaakt ...
    Prachtig hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die mooi Maartje. Er is zoveel op te zien ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een warm en veelzijdig mooi kaartje.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige atckaart heb je gemaakt. Mooie kleuren en details heb je gebruikt. Alles past perfect bij elkaar ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker winters, leuk hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen