Pagina's

maandag 19 oktober 2015

Ladekastje

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties op mijn vorige blogbericht!

Vandaag heb ik een mixed media ladekastje afgemaakt en wil ik jullie laten zien. Het is een klein kastje voor diverse prulletjes, ik heb het kastje gekocht bij de action.

Eerst heb ik het met gesso wit gemaakt. Vervolgens heb ik hier en daar structuur aangebracht met structuurpasta en masks.


Hierna heb ik diverse ornamenten opgeplakt en heb ik alles nog even in de gesso gezet. Daarna ben ik gaan sprayen met watercolorspray. De buitenste randen heb ik aangezet met inka gold graphite.


De binnenste randen heb ik gedaan met inka gol goud. En de randjes van alle lades heb ik gedaan met inka gold champagne. Vervolgens heb ik wat reliƫf opgelicht met witte gesso.


Wat parels in de bloemen geplakt en klaar is het kastje...





Lieve groet Maartje

www.ArtCardsbyMaartje.nl

BLOGCANDY

6 opmerkingen: