Pagina's

woensdag 7 oktober 2015

Guestdesigner Crealies

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie mijn blog weer bezoeken. Vandaag laat ik een kaart zien die ik heb gemaakt als guestdesigner van het Crealies blog. Ik vind het heel leuk dat ik daar aan mee mag doen.

Ik heb een kaart genomen van 10,5 x 14,8 cm en een oplegkaart van 10 x 14,3 cm.

De oplegkaart heb ik eerst met watercolorspray blauw en geel bewerkt. Na dit te laten drogen heb ik een crealies mask met sterren er op gelegd. Toen ben ik met een kwastje en (weinig) zwarte gesso erover heen gegaan. Het resultaat is een heel mooie achtergrond.


De steentjes mask van crealies heb ik gebruikt om een stukje muur onderin te maken. Hiervoor heb ik inka gold (koper) gebruikt.

Vervolgens heb ik de oplegkaart op de grote kaart geplakt.
In het midden heb ik een strook wit met een iets kleinere strook zwart geplakt. Daar heb ik met de drie tekst stempeltjes gestempeld met witte gesso.

Om de kaart af te maken heb ik sneeuwvlokken en hulst uitgestanst die vervolgens met inka gold bewerkt (champagne en goud kleur). De sneeuwvlokken heb ik voorzien van een parel.


Liefs Maartje

Deze Crealies materialen heb ik gebruikt voor mijn creatie. Ook verkrijgbaar in mijn webwinkel www.ArtCardsbyMaartje.nl

 








1 opmerking: