Pagina's

dinsdag 13 oktober 2015

ATC's

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik twee atc's gemaakt. Ik heb hiervoor een stans gebruikt van Crealies, deze heeft de atc afmeting en de maat voor een oplegkaartje. Ideaal dus!

De achtergrond heb ik gemaakt met een mask van ddbd en spray. Hieroverheen heb ik gestempeld met een viva decor stempel en rode inkt, daar heb ik heel handige inktkussentjes voor in druppelvorm.... de Brilliance dew drops, en daarmee heb ik ook de rand gekleurd.
Met zwarte inkt heb ik gras van CraftEmotions gestempeld.  Twee Crealies vlindertjes bewerkt met inka gold koperkleur en er op geplakt. En het woordje liefs uitgestanst met een Crealies stans.

Ik ben benieuwd wat jullie van de twee atc's vinden.... Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost!



Lieve groet Maartje

4 opmerkingen:

  1. Het zijn weer super mooie ACT's Maartje! Heel leuk gedaan met de vlinders :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supersss!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zijn ze zo in spiegelbeeld,hele mooie kleuren heb je gebruikt.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen