Pagina's

donderdag 24 september 2015

Mannenkaart

Hallo allemaal,

Fijn dat jullie mijn blog bezoeken! Welkom Suzan als nieuwe volger. Leuk dat je mij nu volgt, ik hoop je te inspireren.
Allemaal bedankt voor de superleuke reacties op mijn video hier en op fb. Ik heb ze veel plezier gelezen!

Vandaag laat ik een mannenkaart zien. En dat is nou niet echt mijn ding. Ik hou echt van bloemetjes en vlindertjes ect. Maar nu heb ik van die leuke gears in mijn webwinkel en dacht daar ga ik eens wat mee doen. Mijn oom wordt binnenkort 65 jaar dus deze kaart heb ik voor hem gemaakt.

Ik heb gewerkt met watercolor spray, stempel, masks en inka gold. Een echte mixed media kaart dus hihi. Ik ben heel benieuwd wat jullie van het resultaat vinden!



Lieve groet Maartje

www.ArtCardsbyMaartje.nl

BLOGCANDY

3 opmerkingen: