Pagina's

zondag 6 september 2015

Herfst bloem

Hallo allemaal,

Fijn jullie weer op mijn blog 'te zien'.
Vandaag plaats ik een bloem van dun mdf waar ik een herfstbloem van gemaakt heb. Het is fijn dat het mdf zo dun is hierdoor kan ik het met twee postzegels versturen. En het is toch heel stevig. Maar ook leuk om te gebruiken als mal om een bloem van kaartkarton te maken.

De basis is een mdf bloem waar ik een papier over heb geplakt en het geheel bewerkt heb met distress inkt.
Het plaatje is van Marianne design - Matties mooiste herfst. Verder heb ik wat herfst stansjes gebruikt en twee vlindertjes.
Ik krijg er echt een herfst gevoel bij.... Vooral met het weer buiten hihi, en jullie? Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Bedankt allemaal voor de reacties op mijn vorige blogbericht.



Alle materialen zijn verkrijgbaar in mijn webwinkel www.ArtCardsbyMaartje.nl

Liefs Maartje

3 opmerkingen:

  1. Wat is die mooi Maartje. Echt een herfstige bloem heb je gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die is grappig,leuk zo'n apart model en in prachtige kleuren!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen