Pagina's

woensdag 30 september 2015

Bloemen maken

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer even langskomen! En bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige bericht, heb er van genoten!

Vandaag laat ik een video zien die ik heb gemaakt naar aanleiding van een vorig bericht over bloemen. Op de video laat ik zien hoe ik bloemen maak van koffilters zakjes. Ik deed dit jaren geleden ook al maar voor sommige volgers is dit misschien weer een nieuw idee om mee aan de slag te gaan.
Voor deze video heb ik gebruik gemaakt van de stans CLSET23 een Crealies stans waar je mooie bloemen mee kunt maken. Ook heb ik gebruik gemaakt van watercolorspray, deze spray heeft een mooi glimmertje in zich wat de bloem echt af maakt.


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! 

Lieve groet Maartje



2 opmerkingen:

  1. leuk dat je weer een filmpje met ons deelt, we worden steeds wijzer.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpj en prachige bloem. ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen