Pagina's

zondag 30 augustus 2015

Kerstkaarten

Hallo allemaal,

Welkom hobbydroom als nieuwe volger van mijn blog, leuk dat je mijn blog wilt volgen! 

Voor mijn webwinkeltje heb ik twee voorbeeldkaarten gemaakt die passen bij een kaarten maak pakketje zonder stansen. Dat is pakket nr 04.

In plaats van een stans heb ik een houten kerstboompje gebruikt als mal. Even met een potlood om getrokken en toen uitgeknipt. Het mooie papier wat ik heb gebruikt is van Marianne design, Eline's silver star
De mooie plaatjes komen van knipvellen van Mattie's mooiste.... Ik vind ze enig!!
Crealies heeft nu tekststempeltjes waarvan er drie op een vel zitten. Ik heb deze kerst stempeltjes gebruikt.





Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaartjes vinden! Ik lees met veel plezier jullie reacties, bedankt!

Liefs Maartje

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze prachtig Maartje.
    Mooi papier heb je gebruikt .

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten Maartje.
    Je kerstbomen zijn zo mooi basic op deze manier gaaf hoor.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen