Pagina's

dinsdag 16 juni 2015

Vintage kaart

Hallo allemaal,

Welkom Henriette als 30e volger van mijn blog! Leuk dat je mijn blog wilt volgen!

Vandaag heb ik deze vintage kaart gemaakt. Ik heb hier voor een plaatje van internet gehaald. Het scrappapier komt van restjes wat ik nog had liggen.

De bloemen heb ik uitgestanst uit koffiefilter papier, met een versprak besproeid en verkreukeld. Na het drogen alles op elkaar geplakt en versierd met een mooie parel als bloemknopje.

Ik heb nog kleine parel steentjes gebruikt om de kaart bling bling te geven.

Parels en kant zijn nu bij mij verkrijgbaar www.artcardsbymaartje.nl voor geïnteresseerden. Je kunt je vanaf nu ook opgeven voor de nieuwsbrief en blijf zo op de hoogte van alle acties.

Met deze kaart doe ik mee aan een wedstrijd van de club de schatkist.

Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost, zo leuk om te lezen!



Liefs Maartje


7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en die bloemen vind ik super!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Maartje, superleuke bloemen en een prachtig bloemenhart met die parels!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje weer Maartje ! De bloemen zijn echt geweldig mooi gemaakt ... heel leuk ideetje van de koffiefilters ...
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Maartje,erg leuke kleur ook!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vintage kaart Maartje! Jouw zelfgemaakte bloemen zijn top en de kleuren zijn heel mooi :) Wat leuk dat je via het internet spulletjes gaat verkopen! Heel veel succes :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen