Pagina's

dinsdag 30 juni 2015

Maritiem



Hoi allemaal, op mijn Facebookpagina heb ik een like & win actie. Lijkt het je leuk om mee te doen? En heb je ook fb? Neem dan even een kijkje!

https://www.facebook.com/pages/Art-Cards-by-Maartje/258119837730862

Dan wil ik jullie nu een maritiem kaartje laten zien wat ik als voorbeeld voor een wedstrijd van kaartenclub "De schatkist" heb gemaakt. Zij hebben de maand juli het thema Maritiem en ik mocht dit keer guestdesigner zijn. Heel leuk natuurlijk en een hele eer!!

De plaatjes van de kaart komen van internet af. Ik heb er een touwtje omheen geplakt met een anker eraan om het geheel nog meer een maritieme uitstraling te geven.



Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige blogbericht! Zo leuk om te lezen!

Liefs Maartje



6 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt Maartje. Je plaatjes, je kleuren alles is leuk !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig mooie kaart. Maritiem blijft leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Maartje, mooie kleuren en plaatjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi maritiem kaartje Maartje! Je hebt de materialen heel leuk verwerkt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIG MAARTJE! wat geweldig mooi samen gesteld. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met mooi kleuren en details
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen