Pagina's

maandag 22 juni 2015

Christmas

Hoi allemaal,

Leuk dat jullie mijn blog komen bezoeken. Ik ben daar heel blij mee!

Vandaag heb ik een kerstkaart gemaakt in een vintage stijl.
Als achtergrond heb ik een leuke gekleurde doily gebruikt, geeft een schattig tintje aan de kaart. Plaatjes komen van internet en verder wat stansjes gebruikt. Om het af te maken heb ik wat parels geplakt. En wat vinden jullie van de schattige labeltjes? Met wat leuke kersttakjes staat het zo enig vind ik.

Hi everyone, thank you for visiting my blog. I am very happy with that!

Today I made a Christmas card in a vintage style.
I used a doily in the background, I think it gives a lovely touch. I used a few dies and the pictures came from the internet. I glued some pearl on the card. and what do you think of the little tags? I think they are so cute.



Bedankt allemaal voor het bezoek en de reacties! Lees ze met veel plezier!

Thank you all for visiting and for the comments! Love to read them!

Groetjes Maartje

www.artcardsbymaartje.nl

7 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Maartje. Leuk zo in de vintagestijl.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart, beetje dromerig van sfeer!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maartje. Wat een leuke kerstkaart. Heel erg mooi samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maartje een prachtig kerstkaartje en de labeltjes zijn heel erg mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Maartje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen