Pagina's

zaterdag 25 april 2015

ATC at the beach....

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer twee atc's gemaakt! Nee het gaat me nog niet vervelen hihi. Ik vind het best een uitdaging om op zo een klein kaartje te werken. Deze twee heb ik "strand" stijl gemaakt. De achtergrond is gemaakt met blauwe en gele bister. Daaroverheen zit een stukje van een visnet. De plaatjes komen van internet en met stempels heb ik de tekst gemaakt.

Wat vinden jullie ervan? Bedankt allemaal voor de reacties op mijn vorige blogpost, heb ze met veel plezier gelezen!

Today I made these two ATCs in beach style. The background is made with bister, blue and yellow. I used a piece of a fishing net. The pictures are from internet. The words are made with stamps.

What do you think about it? Thank you all for the comments on my latest post! I really enjoy reading the comments!


Liefs Maartje

9 opmerkingen:

  1. Ook deze zijn weer superleuk!
    Ik overweeg ook wel eens om deze maat te gaan maken,het ruilen lijkt me zo leuk. Wie weet...
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt wel leuk om zo kleine' reeksjes' te maken!
    Hele mooikes deze!
    greotjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie atc kaarten weer. Je weet altijd zulke mooie kleuren te gebruiken ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze schitterend!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is inderdaad een uitdaging om van zulke kleine kaartjes iets moois te maken, maar voor jou geen probleem ;) Ze zijn weer super mooi! Heel leuk dat je ze in maritieme stijl hebt gemaakt en het stukje visnet is een super leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gelukt hoor Maartje, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke atc kaartjes weer ... heel geslaagd hoor Maartje en ik vind het best wel moeilijk om op een klein kaartje te werken ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige atckaartjes
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooie ATC kaartjes , ik vind ze prachtig
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen