Pagina's

maandag 2 maart 2015

Tag (bister)


Vandaag heb ik een tag gemaakt met aquarelpapier en bister. Ik zal hieronder laten zien hoe ik het heb gemaakt.

Today I made a tag with watercolor paper and bister. I will show now how it's been made.

Ik heb eerst bister (poedervorm) op het papier gestrooid en vervolgens water toegevoegd. Drie lagen totdat ik de kleuren mooi vond.

First I took some bister and water until I was satisfied with the colors.


Ik heb een roos op het papier gestempeld met bruine inkt.

I stamped a rose on the paper.


Met clear embossinginkt heb ik een vlinder gestempeld, embossingpoeder gestrooid, verwarmd met de heattool en uitgeknipt.

I stamped a butterfly with clear embossing ink. Put some embossing powder, heat it with the heattool and cut it out.


Ik heb een kleine tag gestanst en tekst op gestempeld. De randen bewerkt met distress inkt. Alles bij elkaar gelegd op een tag.

I punched out a little tag and stamped a text on it.


Vervolgens een lint er omheen en alles vastgeplakt....

Then I glued everything together....



2 opmerkingen: