Pagina's

vrijdag 6 maart 2015

Mixed Media Canvas zwart wit

Vandaag een seen mixed media gemaakt in zwart wit tinten. Ik vind dat altijd een mooi effect geven. Ik heb foto's gemaakt en in een slide gezet... Die kun je hieronder bekijken. Als je het leuk vind laat dan een reactie achter :) ik lees ze graag!


Wil je meer zien van wat ik maak... Meld je dan aan als volger van mijn blog..... Zo blijf je op de hoogte.

Today I made a mixed media in black white. I made some pictures while I was working on it. I put them in a slide.... Please leave a comment on my post if you like :) I love to read the comments.

Liefs Maartje






4 opmerkingen:

  1. Prachtig Maartje! Echt heel mooi in zwart/wit tinten :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan weer, Maartje!!

    Fijn weekend
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maartje,
    Ik zag dat je volgster van mijn blogje bent geworden,leuk!
    Ik natuurlijk meteen ook bij jou,wat een leuke dingen maak je.
    Zo kan ik niks meer missen.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen