Pagina's

dinsdag 3 maart 2015

Easter


Dit keer een blauwe Paaskaart..... Omdat ik dit leuke plaatje had waar veel blauw in verwerkt zit.
Ik doe mee met de volgende challenges:
An Eastercard in blue.... because of this lovely picture. I join these challenges:

Challenge 22 van de " Cheerful Sketches Challenge Blog" 

Uitdaging 231 van de "Cards en Scrap Challengeblog" 


De prachtige sketch is van de Cheerful Sketches Challenges Blog, altijd leuk en handig om een sketch te maken! Ik vond het een fijne sketch dus heb zelf niet veel meer toegevoegd behalve wat bling bling :p

Het thema van de Cards en Scrap Challengeblog is Spetters & Spatten..... Nu vind ik het heerlijk om met inkt aan de slag te gaan, dus dat thema kwam goed uit hihi.


Met een sjabloon heb ik eerst blauwe stippen, spetters en spatten gemaakt met Dylusion sprays. vervolgens nog wat goude Sparkle spray erover heen gespat. Zo had ik al een leuke achtergrond.

I made the background with stencil, Dylusion spray and Sparkle spray gold.



Ook het andere designpapier heb ik met inkt (Distress) en sjablonen gemaakt.... 

The other papers are also made with ink (Distress) and stencils.



Ik heb wat bling bling aan de kaart toegevoegd :)

I glued some bling bling to the Card :)

Liefs Maartje



7 opmerkingen:

  1. Wat een spetterende paaskaart heb je ervan gemaakt. Maartje. Erg leuk gedaan.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches, Maartje!
    Dank je wel voor het meedoen!

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de reacties!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart. Leuk gedaan zo.
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je onze schets mooi gebruikt Maartje...vind de technieken die je hebt gebruikt erg leuk....dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart. Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. succes!!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen